Isnin, 17 Mei 2010

Updates Hari Murabbi

Salam.

Sekadar updates, hari ni sahabat kita Mashitah Zulkifli akan memasuki KUIS secara rasminya... Beliau memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan, serta mohon diingatkan jika ada sebarang hutang, tidak lupa juga beliau meminta doa daripada sahabat2nya agar beliau dan sahabat2nya mendapat kejayaan...

Juga sedikit berita.. Guru kita Ustaz Khairuddin baru sahaja menimang cahaya mata 15 Mei semalam.. Semoga beliau sekeluarga dirahmati Allah..

Sementara itu, jutaan terima kasih ke atas kata2 yang dikirim buat para guru, juga kepada semua pihak yang telah bertungkus-lumus menyiapkan video Hari Murabbi semalam.. Sangat bermakna bagi para muallimin, muallimat.

Sahabat kita, Irfan dinobatkan Guru Berkaliber.. Sir Malik, Guru Prihatin, Muallimah Ain SJ, Guru Penyayang, Muallimah Norehan, Guru "Berdedikasi" dan Guru Mithali? Jeng jeng jeng.. Ustaz Idris kita yang dikasihi.

Walau bagaimanapun, doakan kejayaan kita semua dunia akhirat.. Masih segar di ingatan, ucapan Muallimah Ainon semalam, bahawa kepuasan paling besar seorang guru adalah bila muridnya lebih hebat daripada dirinya..

Wallahu a'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ayuh, lontarkan pendapat dan komen masing2.. bukalah minda anda..(^^,)