Rabu, 14 April 2010

Dari Akhuna Munzir Al-Yamani (insya-Allah)


Assalamualaikum
salam perjuangan kpd sahabat2 skalian..

Alhamdulillah, Insya Allah sama ada akhir bulan ini atau awal bulan depan, ana bersama sahabat2 di bawah rangkaian Musleh ( Akh Ramadhan, Akh Taslim, Akh Mawardi, Akh Iyadh ) akan berangkat ke Yaman...
pergi awal ke sana untuk masuk kelas persediaan dari segi lughah(bahasa) dan hafazan..Insya Allah mendaftar diri pada Muharram depan di Jami'ah(Universiti) Al Iman, Sana'a...* antum kenal Mursyid Universiti ni...Syeikh Abdul Majid Zindani..

Insya Allah ana akan amik kos Syari'ah Islamiah

Jadi, mintak sahabat semua doakan agar tiada aral yang melintang dan doakan pergi ana kembali semula..( rasenye lame jugak tu..x silap 7 tahun..)

Kesempatan ni jugak ana memohon kemaafan yang x terkira banyaknya seandainya selama kita bersahabat, bermu'ayasyah, " bermesyuarat" , ber-"post-mortem" , bergaul, bergurau, bersembang, dan lain-lain , ana ade tersilap kat mane2.. ana manusia yang x lekang dari kesalahan... inilah diri ana..harap dimaafkan.

Perginya ana ke sana untuk membina diri agar menjadi org yang bermanfaat kepada perjuangan Islam, negara, masyarakat dan semua kelak... doakan segala-galanya dipermudahkan. . Ana x akan lupakan ntum.. sepanjang hidup ana, kat Al Aminlah yang paling berharga dan bermakna...

Uhibbukum Fillah Abadan Abadaa!! Barakallahu Fiikum!

" wahai orang2 yang beriman, tolonglah Allah, nescaya Allah akan menolongmu dan menetapkan kakimu"
muhammad:7

p/s: jadikan blog dan yg sebagai medium penghubung antara kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ayuh, lontarkan pendapat dan komen masing2.. bukalah minda anda..(^^,)