Sabtu, 20 Mac 2010

Updates by M. Irfan Bahrin (15A?)

Assalamualaikum WBT,

Salam ukhuwwah buat sahabat2 seperjuangan yang sama2 menongkah badai kehidupan. Di sini suka ana melontarkan pandangan, biarlah kita sama-sama mengimarahkan blog Batch kita ini. Antum dialu-alukan. Moga blog ini mencapai matlamatnya, iaitu sebagai penghubung antara kita semua dan penyebar berita yang terkini dan praktikal. Kami tidak menghadkan kepada ex-form 5 al-Amin sahaja.

Semua kita telah diberi privilege untuk contribute dalam blog ini. Cuma, jika antum terlupa account atau password, atau tidak dimaklumkan, sila hubungi ana atau mana-mana sahabat seperjuangan kita batch 5.

OK, tu bab admin, sekarang sebagai updates berita.

Mungkin ramai yang dah dengar khabar, sahabat antum Muhammad Irfan Bin Bahrin telah berjaya mencapai 15A straight dalam SPM 2009.

Perkara ini sesuatu yang patut dibanggakan. Oleh pihak sekolah, bukan oleh ana. Segala kurniaan itu dari Allah. Ia pinjaman, maka ana pulangkan kepada-Nya. Cuma sekolah boleh berbangga, bukan bererti takabbur, tetapi izzah dengan pendidikan Islam mampu melahirkan prestasi akademik yang baik.

Antum bagaimana?

Ana ditemu bual saudara Khairizal dari Skuad Cakna Sinar Harian Kemaman, jadi pada Khamis, 18 Mac, artikel tentang M Irfan pelajar 15A dimuatkan dalam Sinar Harian Terengganu, muka surat T9. Separuh muka. Gambar pun besar hehe. Sir Malik dan ayah ana, En Bahrin yang turut ditemu bual pun ada dalam gambar.

Tapi bagi ana yang penting bukan publisiti ana, tapi publisitikan Al-Amin yang tercinta. Ana tak perlu jadi glamour. Tapi Al-Amin dan pendidikan Islam yang perlu dipromosikan.

So, that's all from me. Semoga kita semua masih istiqamah dengan Islam yang sebenarnya.
Salam Ukhuwwah

Muslim In Black, 19 Mac 2010, 3 Rabi'ul Akhir 1431

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ayuh, lontarkan pendapat dan komen masing2.. bukalah minda anda..(^^,)